wtorek, 22 listopada 2016

Urodziny i spisek Furby'ego z dinozaurem

Urodziny Michała. I przyjęcie w rozszerzonym gronie, bo do naszych przyjaciół dołączyli koledzy z klasy i ich rodzice. Tego wieczoru żałowałam, że jestem tylko jedna, bo Michałowi przydałyby się trzy mamy - po jednej na każdym końcu stołu i jeszcze jedna do robienia zdjęć. I opatrywania ran, bo w ramach przyjęcia pod hasłem Minecraft, korzystając z tych kilku sekund wolności, kiedy animatorka zajęta była zapalaniem ośmiu świeczek na torcie, chłopcy urządzili mały przyjacielski sparing w kącie sali. Skończyło się na rozciętej wardze, ale Michał nie żywił urazy. Gdy gra się na survivalu, należy się liczyć z takimi wypadkami.

Było odliczanie dni do urodzin, a wieczorem przed pójściem spać ogromny smutek, że kolejne dopiero za rok. 
- Mamo, poleżysz ze mną, boję się.
- Czego się boisz?
- Mam wrażenie, że kiedy jest zgaszone światło, to Furby z robotowym dinozaurem spiskują przeciwko mnie.


3 komentarze:

  1. Spóźnione życzenia urodzinowe wszystkiego co najlepsze :)
    Ps. Trzeba rozdzielić tą spiskującą dwójkę na noc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo wyjąć baterie Furby'emu ;)
      Dziękujemy za życzenia!

      Usuń
    2. No tak :D Nie pomyślałam o tym, najprostsze rozwiązania są najlepsze :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...