środa, 3 lutego 2016

Domki z piernika

Domki jak z piernika zbudowane na palach, trochę krzywe, trochę pochylone. Wsparte o siebie niczym stare małżeństwo.
Wiatr przynoszący zapach marihuany.
Parkingi na dziesiątki tysięcy rowerów. Stojaki z kilkoma rowerami. Pojedyncze rowery przywiązane do latarni.
Gardłowe "R" dobiegające z kawiarni. 
Ciastka karmelowe z Nutellą. Ciastka karmelowe bez Nutelli.
Panie w oknach Dzielnicy Czerwonych Latarni. Wieczorem uśmiechające się przyjaźnie (także do kobiet), w dzień robiące na drutach.
Barki mieszkalne przycumowane na kanałach. Często o wiele wyższe niż mostki, pod którymi musiały przepłynąć.
Kwiaty doniczkowe w oknach, na chodnikach i na barkach.
Dźwigi na szczytach elewacji służące do wciągania mebli i innych ciężarów przez okno.
Żółta łódka na tle ciepłych plam zachodzącego słońca.
Kot, który przycupnął na parapecie i bez zainteresowania przygląda się przechodniom.
Mostki, o zmierzchu podświetlane sznurami żarówek.
Doskonały oryginał Nowego Jorku.




























12 komentarzy:

  1. Cudne zdjęcia , a domki robią wrażenie! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wśród tych domków przez kilka dni czułam się w bajce :)

      Usuń
  2. kocham Twoję Zdjęcia... Kocham!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcie z kotem! I wszystkie generalnie urokliwe i niewymuszone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A koty chyba tak już mają - są niezwykle fotogeniczne... jeśli tylko chcą pozować. Trafiłam kiedyś na takiego, który na widok aparatu odwracał się tyłem i już :)

      Usuń
  4. Tylko Kopenhaga mogłaby próbować rywalizować...
    Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Kopenhadze nie byłam, ale słyszałam, że piękna :)

      Usuń
  5. Dziękuję za świetny spacer :) Mógłby być duuużo dłuższy, bardzo lubię Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi! W przyszłym tygodniu zapraszam na jeszcze jeden spacer po Amsterdamie, ale trzeba mieć naprawdę dobrą kondycję, żeby dotrwać do końca :)

      Usuń
  6. I pomyśleć, że jakoś Amsterdam mijałam zawsze bokiem...

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę ładna seria zdjęć...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...