piątek, 17 kwietnia 2015

Myśl, żeby uciec

Wczoraj poszłam do chirurga szczękowego na usunięcie ósemki. Po dwudziestu minutach męczarni ząb nadal tkwił na swoim miejscu. Kolejne dziesięć minut nie przyniosło żadnej zmiany.
Po czterdziestu minutach nie tylko ząb nie był wyrwany, ale nawet nie drgnął. Doktor był mokry od potu, powoli tracił pewność siebie i wiarę w powodzenie całej sprawy. 
Po godzinie, chyba cudem, ząb wyszedł.
Doktor przyznał, że w trakcie zabiegu miał taką myśl, żeby uciec.





9 komentarzy:

  1. Przeżyłam kiedyś coś takiego tyle, że ząb rwała mi dentystka i zawołała asystentkę do pomocy, a ta trzymała mi głowę zakrywając uszy, dźwięki 'mlaskania' krwi itd. słyszę do dzisiaj o.o aż mnie ciarki przeszły na wspomnienie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odgłosy mlaskania krwi są straszne! ;) Mnie jeszcze zupełnie dobił zapach piłowanej kości, bo w końcu na przepiłowaniu zęba się skończyło.

      Usuń
  2. To chyba mieliście podobne myśli ;)
    Współczuje. Kilka lat temu sama przeżyłam chirurgiczne usuwanie ósemki. Na szczęście pozostałe trzy zęby mądrości były na tyle mądre, żeby w ogóle nie zaistnieć - bowiem na fotel do kolejnego usuwania już bym nie wróciła.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak :) Kusiło mnie strasznie, żeby dać nogę. Ale w takim stanie daleko bym nie uciekła :)

      Usuń
  3. Miesiąc temu przeżywałam podobne turbulencje na fotelu dentystycznym ...wiem że czeka mnie jeszcze jedna taka wątpliwa przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, pojutrze! Ale za to potem, jaka ulga :)

      Usuń
  4. uciekający dentysta to chyba jednak rzadkość :>
    dobrze, że skończyło się happy endem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha, jeszcze nie słyszałam o takim przypadku :)
      Mam nadzieję, że pojutrze, jak będzie mi rwał drugą ósemką, też nie ucieknie. I czas będzie miał lepszy ;)

      Usuń
  5. dentysta dentystą, nawet jeśli ze specjalnością chirurgii szczękowej, ale wyobrażasz sobie takie myśli na sali operacyjnej ;)?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...