wtorek, 23 grudnia 2014

Mandarynkowe Lampiony

Dzisiaj bladym świtem odwiedziła nas Babcia i od progu jęła mnie łajać. Wszak to niedopuszczalne, żeby na blogu było tylko jedno zdjęcie choinki!
A ponieważ człowiek w piżamie i w dodatku przed pierwszą kawą ma tendencję do uległości wobec kogoś, kto ewidentnie już rozpoczął dzień i to rozpoczął kilka godzin temu, nie miałam wyjścia, obiecałam, że zdjęć będzie więcej.
No to jest więcej. Może nawet aż za dużo.

Wesołych Świąt dla Was!
Jeśli nie mogą być śnieżne, to niech chociaż nie będą deszczowe!

























3 komentarze:

  1. Cudowny pomysł! Na prawde o tyle o ile sledze pomysly diy z tym sie jeszcze nie spotkałam. musze zrobić. jestem zainpirowana:)


    Pozdrawiam, zuzia
    Kopytkowa.blogspot.com ( rysunki, grafika, projektowanie stron internetowych )

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne!!!
    Piękna ilustracja w książce - pomarzyć o takim widoku fajna rzecz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...