poniedziałek, 24 listopada 2014

Kazimierz

Październikowy weekend z dziewczynami i dzieciakami. Zdecydowanie zbyt krótki!
Droga do Kazimierza prowadziła czerwonymi i żółtymi tunelami z drzew, przez okno wpadały ostatnie ciepłe promienie jesiennego słońca, nastawiłam stację z muzyką filmową i nawet nie zauważyłam, kiedy po prawej stronie szosy pojawiła się Wisła, a po lewej znajome spichlerze i budynki z szarego wapienia zwieńczone fantazyjnymi attykami.
Dalej to już czas galopował - wspinaczka na Górę Trzech Krzyży, spacer bulwarem wdłuż Wisły i ulicą Krakowską, na rynku obowiązkowe wróżenie z ręki u Cyganki (- Pani to taka nasza!), obiad u Fryzjera (to już nie ta sama restauracja, co kiedyś...), kawa. I kolejna. Ale przede wszystkim niekończące się rozmowy. Jak to z dziewczynami.












































12 komentarzy:

  1. Kazimierz jest piękny o każdej porze roku! Uwielbiam to urokliwe miasteczko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! Mam wielką ochotę pojechać tam zimą, jak będzie śnieg :)

      Usuń
  2. U nas ciągle na liście miast wartych zwiedzenia ....
    Twoje zdjęcia jeszcze bardziej mnie utwierdziły, że koniecznie chcę tam pojechać i poczuć klimat tego miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie takim miejscem jest Sandomierz. Od lat na czele listy, ale wciąż mi tam jakoś nie po drodze :)
      Wszystko przed nami!

      Usuń
  3. Kilka razy w roku odwiedzam Kaziemierz, nigdy nie jest tak samo. Niepowtarzalność tego miejsca - niezwykła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo zależy od naszego własnego nastroju :) I od towarzystwa ;) Odwiedzałam Kazimierz z przyjaciółmi, z chłopakiem, a teraz z dziećmi - to prawda, za każdym razem jest zupełnie inaczej! :)

      Usuń
  4. po prostu uwielbiam Twój kadr i Twoją perspektywę patrzenia!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Och,ta perspektywa po prostu bajka.Gratuluje.

    Ps. A ta dwójka to chyba ma się ku sobie :) Pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Ta dwójka bardzo lubi spędzać czas ze sobą :) Zresztą, co tu dużo mówić - nie mają wyjścia :))

      Usuń
  6. WspaniałyKazimierz, w Twoim obiektywie! jedno z Miast do którego pojadę w pierwszej kolejności jak odwiedzę w końcu nasz piękny Kraj:)

    I zdjęcia, jestem fanka od zawsze:)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, przyjeżdżaj koniecznie! To widzimy się w Kazimierzu :))

      Ps. A ja Twoją :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...