piątek, 5 września 2014

Pierwszy tydzień za nami

Pierwszy tydzień w nowej szkole i pierwszy tydzień w starszakach już prawie za nami.
Michał pytany, jak mu się podoba szkoła, niezmiennie odpowiada - jest bardzo fajnie! Tata szepcze mi do ucha, że podobne wyznanie nigdy w życiu nie padło z jego ust. Z moich chyba też nie...
Jaś nadal nie lubi chodzić do przedszkola. Zdaniem Jasia, w przedszkolu zdecydowanie nie jest fajnie. Do wczesnego wstawania motywuje chłopca przerobiony z kalendarza adwentowego kalendarz przedszkolaka - w każdej kieszonce tkwi mała paczuszka z kilkoma klockami, z których pod koniec września powstanie motor. Kalendarz przedszkolaka okazał się tak dobrą motywacją, że teraz Jaś wstaje rano przed wszystkimi!
Zdjęcia już mocno jesienne - ostatnie dmuchawce i wcale nie taka pierwsza jarzębina. Z tej ostatniej Michał zrobił dla mnie przetknięte liściem korale i dwie bransoletki. Dobrze, że zdążyłam się nimi nacieszyć zanim rozpaćkały mi się na sukience i niechcący prysnęłam pomarańczowym miąższem koleżance do oka.












12 komentarzy:

  1. Piękne jesienne kadry! Ależ Ci Twoi chłopcy obdarowują Cię piękną biżuterią z jarzębiny! :) Dobrze mieć takich mężczyzn!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, że takiej stylowej biżuterii w życiu nie miałam ;))

      Usuń
  2. A ja już zapomniałam jak to jest mieć korale z jarzębiny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest fajnie! Bo to najbardziej bezpretensjonalne korale, jakie znam ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam jesienną czerwień jarzebiny i pomarańcz dyni ...

    powodzenia w nowym roku szkolnym!
    pomysł z kalendarzem wart spapugowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dynie nam na działce właśnie dojrzewają, z chłopakami naliczyliśmy 8 :))

      Usuń
  4. Fajne te Twoje chłopaki:) Że o zdjęciach nie wspomnę..

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia ! mają w sobie tyle emocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jak się ma pięć lat, chwile bez emocji, to chwile stracone :)

      Usuń
  6. Cudowne zdjęcia i korali zazdroszczę bardzo :) jaka jest różnica wieku pomiędzy Twoimi chłopakami?
    (Gosia K. z pracy, niezalogowana)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Półtora roku dokładnie.
      A korale bardzo nietrwałe niestety. W dodatku mocno plamiące :) Taka cena piękna ;))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...