piątek, 1 sierpnia 2014

Dębki - wejście nr 21

Deptak szczelnie otoczony kramami z pamiątkami, jedno lub dwa wesołe miasteczka, dzieciaki w uprzęży skaczące na trampolinach, tanie książki, wreszcie numerowane wejścia na plażę. Zwykle wybieramy nr 21, przy kiosku z pocztówkami (Tensknie za tobom tato. Wracam za 3 dni).
Pomiędzy wąskimi sosnami niecierpliwość rośnie, wrażenie oczekującej za horyzontem niespodzianki wzmaga się. Pachnie rybami i arbuzem, kępy suchych traw - ta najbardziej cierpliwa straż przybrzeżna - pilnują granicy między lasem, a piaskiem; teraz można zdjąć buty i puścić się biegiem. Slalomem, między ręcznikami i kolorowymi parawanami. Chybotliwe przepierzenia w założeniu mają chronić przed wiatrem i piachem, ale przede wszystkim chodzi o to, żeby odgrodzić się od innych.


















19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bo Bałtyk jest piękny :))

      Usuń
  2. kwintesencja piękna lata nad morzem, dziecięcej radości. Przepiękne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Uwielbiam fotografować dzieciaki ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Dziś od rana tęsknię za chłodnym wiatrem znad morza :)

      Usuń
  4. Też zawsze szukam miejsc odludnych z dala od zgiełku reszty plażowiczów coraz trudniej o takie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście po sezonie plaże pustoszeją ;)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wejście 22 pozdrawia:):)!!!
      Tęsknie za tamtym czasem!!! Byłam tam pierwszy raz ale raczej nie ostatni.
      Jak już pisałam w innym poście widziałam Was:):) Brzegiem morza szło 3 ludzików od największego do najmniejszego:)
      Chciałam zaczepić ale jakoś tak śmiałości nie miałam - stwierdziłam - jestem na urlopie - oni też na urlopie - daj im spokój:)
      Uśmiechnęłam się tylko widząc Was i pomyślałam - jaki ten świat mały:)

      Usuń
    2. A czy to przypadkiem nie Wy szliście za nami brzegiem morza przez kilkaset metrów w kierunku od rzeki do wejścia 22? Nie byłaś przypadkiem z mężem i z dzieckiem? Przysięgam, że czułam czyjś wzrok na plecach :)))
      Strasznie szkoda, że nie podeszłaś!!!

      Usuń
    3. Hhihihi - następnym razem podejdę!!!! Obiecuję:)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Za to teraz mam mnóstwo piasku w aparacie :)

      Usuń
  7. No fantastyczne te morskie kadry!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bo nie ma, jak wakacje z przyjaciółkami ;) Istnieje spora szansa, że i mi ktoś zrobi zdjęcie :))

      Usuń
  8. Ależ stylowa ferajna :) Do twarzy Wam nad Bałtykiem!
    Też właśnie wróciliśmy z nad morza i nie mogę się nadziwić, jakie ono piękne i nawet nie takie zimne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zimne?!! To ja chyba byłam nad jakimś innym morzem ;))

      Usuń
  9. Fajne zdjecia .! Nad morzem mysle czas zawsze fajny i mily .. :) Pozdrawiam. M

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...