czwartek, 21 listopada 2013

5!






I najważniejsze - hobby: oczywiście dinozaury. To jest, póki co, pewna stała w naszym życiu.

100 lat, Michasiu!
Lecę składać Lego Star Wars (zestaw z "boidem drojowym") i przygotować dom na natarcie pięciolatków. Tak swoją drogą, ciekawa jestem, ile faktycznie będzie gości, bo H. zaprosił swoich znajomych, ja inwitowałam swoich i jeszcze dodatkowo kilkoro dzieci z podwórka, a Michaś bez mrugnięcia okiem przyznał, że zachęcił do przyjścia całą swoją grupę z przedszkola, 29 osób (ciekawe, ile przedszkolaków zapamiętało adres i godzinę, ha, ha).
Jeśli wszyscy przyjdą, to zapowiada się prawdziwy bal!


8 komentarzy:

  1. 100 lat! Ja juz za chwile tez będe miec 5cio latka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas też etap Star Wars :-)
    Sto lat dla dumnego 5-latka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Michasiu, sto lat! A może Michale, bo 5 to w sumie już poważny wiek ;)
    Życzę Wam fantastyczniej imprezy urodzinowej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego naj! Niech moc będzie z Tobą, zawsze, Michaśku!
    Mam nadzieję, że impreza się udała.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...