wtorek, 8 października 2013

Portofino, z piosenką














dla wszystkich dziewczyn w Portofino 
wystarczy w samochodach miejsc

Ale dziewczyny, nie pchajcie się tak do tych samochodów, bo drogi w okolicach Portofino wąskie i kręte, a wolnych miejsc parkingowych jak na lekarstwo!
Daleko lepiej przypłynąć do Portofino jachtem, albo przyjechać pociągiem.

i każda będzie mieć na kino

Na kino też bym się raczej nie nastawiała. Portofino jest niewielkie, najbliższy duży ekran prawdopodobnie w La Spezii.

Na jesienne wieczory odpowiedniejsze będzie wykonanie Magdy Umer, dla mnie nieskończenie smutniejsze (po części za sprawą głosu Umer, po części przez narrację w trzeciej osobie).
Groniec śpiewa o dziewiętnastolatce, która przeżyła rozczarowanie, ale ma przed sobą jeszcze całe życie, życie dziewczyny z piosenki Umer się skończyło.


8 komentarzy:

  1. Ale widok! I te jachty... szkoda, że nie można się tam przenieść w tej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo przynajmniej ukraść im trochę słońca, bo strasznie dziś ponuro :)

      Usuń
  2. chciałoby się powiedzieć jaki kraj taka piosenka, ale nie powiem tak, bo jestem szaloną optymistką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie wolę smutne piosenki :) Ale ja jestem raczej pesymistką :)

      Usuń
  3. W sumie podobają mi się oba wykonania, choć pierwotnie znałam tylko wersję Kasi Groniec. Magda Umer to jednak klasa sama w sobie.
    Fota piękna - jak zwykle!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Katarzynę Groniec! A widoki... bajka!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...