środa, 29 maja 2013

Dzień Matki

Trochę z okazji Dnia Matki, a trochę przypadkiem akurat tego dnia, wybrałyśmy się z Maggie do Stawiska.
Kupiłyśmy bilety na koncert fortepianowy, po czym siadłyśmy na werandzie i całe muzyczne wydarzenie przegadałyśmy. O literaturze i o ciuchach. O tym, czy lepiej być człowiekiem zewnątrz, czy wewnątrzsterownym i do jakich rockowych t-shirtów najlepiej pasuje tiulowa spódnica (najlepiej oczywiście do t-shirtów z Guns N' Roses).  
Ukradkiem podkradałyśmy babeczki ze stołu.
I chyba trochę przeszkadzałyśmy tym, którzy przyszli posłuchać muzyki.
Czułam się, jak siedemnastolatka na wagarach. 
W ogóle zapomniałam, że mam dzieci!







15 komentarzy:

  1. no proszę cię, ale co to za dokumentacja? a gdzie zdjęcia ze stawiska? ;)

    ale tak zupełnie serio, to było przefajnie :) choć faktycznie zachowywałyśmy się jak dwie młode trzpioty, nie jak jakieś matki :DDD i to w taaakie święto! coś jak profanacja flagi w dzień niepodległości, hehehe!

    co tam rachmaninow - g'n'r rulez! ale koszulkę to mam akurat z alice in chains ;)

    ps to tutu nie toto ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co dokumentacja nie daje się przerzucić do komputera. Jednak nowy aparat oznacza nie tylko nowy program graficzny, ale także nowy system operacyjny, nowy komputer i chyba niedługo okaże się, że nowy dom trzeba będzie kupić :)

      Usuń
    2. ale mąż to, mam nadzieję, może pozostać ten sam ;)

      buzi
      m

      Usuń
    3. Gdzie tam ten sam! Tu konieczny informatyk :)

      Usuń
  2. wkrótce Dzień Dziecka, więc właściwie świętowałyście podwójnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świętowałyśmy podwójnie! Albo poświętujemy jeszcze raz:)

      Usuń
  3. Nie chcą zrobić ani beżowej, ani miętowej dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że jednak mają być beżowe.
      Ja mam jeszcze szarą, spod lady :) Świetnie się w nich jeździ na rowerze :)

      Usuń
    2. O, a powiesz mi na ucho jak będą?;)))

      Usuń
    3. Oczywiście! Choć zwykle dowiaduję się ostatnia :)

      Usuń
  4. Dziękuję za maila :-)
    Wszystko jasne!

    Deile poszukaj na pakamerze np: http://www.pakamera.pl/spodnice-spodnica-tiulowa-s031-na-zamowienie-nr782866.htm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jagodo, patrzyłam:) to nie to jednak:)

      Usuń
    2. Ale może mogliby uszyć na zamówienie :)

      Usuń
  5. Oj wyobrażam sobie, że to był doskonały koncert:) A co za spódnica? Przepraszam, a autorka bloga w spódnicy czemu się nie prezentuje? Prosimy trochę autoreklamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Autorka w spódnicy też będzie. Choć zdecydowanie woli spodnie :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...