niedziela, 23 grudnia 2012

Spokoju i nudy!

Jakkolwiek niewiarygodne może się to wydawać, udało nam się dobrnąć do Wigilii bez twardego dyktatu kalendarza adwentowego. Nie zapomnieliśmy o prezentach ani choince, a wyprawa na sanki była przyjemnością, a nie zadaniem do wykonania. Jeśli jeszcze kiedyś pojawi się u nas kalendarz adwentowy, to tylko taki z czekoladkami, albo pierniczkami. Żadnej dodatkowej presji przed Świętami!
Zresztą, nie wiem jak Wy, ale ja w tym roku mam zamiar pozwolić kurzowi zbierać się po kątach! I igłom pod choinką!
Planuję też wymykać się chyłkiem od świątecznego stołu, żeby wreszcie skończyć wyśmienitą Olgę Tokarczuk. Mogę być przy tym pewna, że moje dzieci będą towarzyskie za mnie.
I tego właśnie Wam życzę na Święta: jak najmniej przymusu, za to dużej dawki odpoczynku, a nawet nudy! Świąt ciepłych i rodzinnych, ale rodzinnych bez przesady! Żebyście znaleźli czas na zajęcie się tym, w czym znajdujecie największe upodobanie.









18 komentarzy:

  1. Dokładnie, żadnego przymusu, dużo odpoczynku!
    Poczujmy ta magię świąt :-)

    Piękne domki ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie u Was!
    Wszystkiego dobrego na świeta!
    Dziekuję za życzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się z Tobą w całej rozciągłości :)
    Serdeczności wysyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze napisane :-)) I ja zamierzam spędzić Święta podobnie :-)
    Wszystkiego dobrego :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu, to najlepsze życzeńia jekie dostałam:) i niech się spełnią wszystkie;) wszystkiego dobrego dla Was!
    Piegowata

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie też wisi ten biały ptaszek:)
    wesołych świąt Małgosiu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne życzenia! :))
    I Tobie również!
    Po prostu takich Świąt, o jakich marzysz zamykając oczy.
    Smakołyków! Czasu z rodzinką i czasu tylko ze sobą.
    I ciepłych, jak to światło na zdjęciach.
    Ślę serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  8. i spontanicznych drzemek! ;)) w tym roku one nadają tempo moim świętom;) polecam!
    wspaniałego nowego roku Małgosiu!
    uściski!
    Just

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspanialych dni, dużo uśmiechu i spokoju!
    Ptaszek uroczy.
    Ps jak zwykle słowa rozbawily - presja kalendarza dobra:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tego sobie i Wam tez zycze .., odpoczynku oraz czasu tego dla siebie i tego wspolnego z rodzina ...! Pozdrawiam Was wszystkich bardzo cieplo i dziekuje za piekne zyczenia.

    Usciski. M

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że takie właśnie mieliście :) (mnie udało się nawet 2 książki nocami przeczytać ;)
    I spełnienia choć niektórych, skrytych, na nadchodzący Nowy Rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. dotarłam tutaj dziś z wieczora i zostaję dłużej:)
    piękne kadry i słowa.

    pozdrawiam!
    m.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś powiedziałam przyjaciółce, że moje życie jest... takie nudne... I się zaczęło... Nudy nie było długo, a teraz się zastanowię, zanim ponarzekam na nudę. Więc Twoje życzenia spokoju i nudy - są cudowne! I tego Ci również życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne życzenia:) Ja byłam offline przez większość świątecznego czasu, ale jeszcze zdążę złożyć Ci życzenia noworoczne: samych dobrych dni i powodzenia w blogowaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy podporządkowujesz życie zdjęciom,czy zdjęcia życiu? Twoje zdjęcia są ładne i widzę,że długo nad nimi pracowałaś,ale zastanawiam się na ile są naturalne...

    OdpowiedzUsuń
  16. Violet Lavender - pewnie, że wolałabym podporządkować zdjęcia życiu. Niestety nie jest tak, że aparat je mi z ręki i one zawsze wychodzą takie, jak bym chciała, więc niekiedy trochę je obrabiam. Ale bez przegięć - nie lubię długo ślęczeć przed komputerem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za wszystkie życzenia!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...