wtorek, 13 listopada 2012

Saska Kępa. Hon?

Jedno z naszych ulubionych miejsc na Saskiej Kępie. Lubimy tam zaglądać porą późnojesienną, kiedy na spacery, piaskownicę i tym podobne szaleństwa już za zimno. Zamawiamy wodę z miodem, imbirem i cytryną albo gorącą czekoladę. A w ubiegłą niedzielę, po teatrze, nawet naleśniki ze szpinakiem okazały się zjadliwe!
Podczas gdy H. ofiarnie bawił się z dziećmi w sali obok, my siedzieliśmy na uszytych z worków po kawie materacach i zaplanowaliśmy kalendarz spotkań chyba do końca roku. Wiemy już, gdzie będzie  andrzejkowe lanie wosku, gdzie malowanie twarzy i u kogo upieczemy świąteczne pierniki. Tylko z wyjazdu w góry na Święta i z Wigilii w gronie przyjaciół, niczym w teledysku do Last Christmas, jak zwykle nic nie wyszłoBo jednak Święta bez cioć, babć i dziadków są jakieś takie, bo ja wiem? Mniej ciepłe? Samolubne trochę?

W ręku Jasia tradycyjnie słoń. Wymawiany koniecznie pytająco i przez krtaniowe h: - Hon?























10 komentarzy:

  1. zaciekawiły mnie te siedzenia z worków po kawie;)).
    Mina Jasia z pierwszego zdjęcia-bezcenna:):)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Materace z worków po kawie są bardzo wygodne, mam takie same w domu :)

      Usuń
  2. zdjęcie jasia z honem? przez szybę - rewelacja.
    moja siostra w będąc wieku jasiowym miała w zwyczaju zamiast 'w' mówić właśnie 'h'. cała rodzina dziko rżała, kiedy wołała przychodzącego codziennie, bo mieszkającego vis a vis naszego domu wujka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne dzieci i piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja krtaniowe 'hon?' rozumiem jako 'tutaj?' uczysz się arabskiego? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, to nie wiedziałam! Tak podejrzewałam, że Jaś w obcych językach się komunikuje, bo po polsku coś słabo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale te Wasze dzieci rosną mega szybko!
    A poubierane jak z dziecięcego wybiegu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Figa z makiem wygląda zachęcająco.
    A Święta bez cioć, babć, gdzieś daleko, pozostają gdzieś daleko w planach. Może kiedyś skusisz się na samolubność. :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...