czwartek, 14 czerwca 2012

Fiesta w Lizbonie

Wczorajszy mecz Dania - Portugalia oglądałam z przejęciem, choć bez przygryzania kłykci. Michaś biegał po pokoju co i rusz zasłaniając ekran i pokrzykując: jestem spalony! Jestem spalony!
Co to jest spalony?
Odpowiadam najlepiej jak umiem.
Dlaczego ten pan ma dziurę w nodze?
Dlaczego oni noszą takie dziwne buty?
O, popatrz - pokazuje za okno, na słońce, które właśnie przebiło się zza chmur - już nie ma padadeszczu.

Komu kibicujecie, zakładając, że Polska nie zagra w finale? Ja Portugalii. Mogę sobie wyobrazić tę fiestę w Lizbonie!


15 komentarzy:

  1. Przepiękny kolaż!
    Pozdrawiam z krainy 'padadeszczu' :)
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Z Portugalii udało mi się zachować bardzo niewiele zdjęć, większość przepadła wraz ze starym komputerem.

      Usuń
    2. Naprawdę szkoda. Zwłaszcza dlatego, ze są tak piękne. Jednak, nie ma tego złego, czas wrócić na ponowną fiestę ;)

      PS Kiedyś przyglądałam się zdjęciom z archiwum. Niesamowita "metamorfoza". :)

      Z pozdrowieniami
      Agnieszka

      Usuń
  2. I ja za Portugalią jestem :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam kibiców Irlandzkich. W akcji i przebraniu. Chyba wtedy poczułam do nich sympatię. Ogromną. I tak uważam, że dla tych kibiców właśnie Irlandia powinna zrobić wszystko. Ale pewnie nie tylko Irlandczycy tak cudnie kibicują.
    Zakładam jednak, że Polska pójdzie po bandzie :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie urzekła ich wersja hasła 'Polska, biało-czerwoni!' - 'Polska, yellow Germany!' :)

      Usuń
  4. Ja nie jestem za żadną z drużyn ale fiestę w Lizbonie też mogę sobie wyobrazić :)
    Pięęękny kolaż!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję. A ja lubię bardzo Twoje kolaże z Porto :)

      Usuń
  5. Małgosiu, nie wiem, który juz raz wchodzę tu i oglądam ten kolaz :-))) Matko, jak mi się chce takiej podrózy, a Twoje zdjęcia tak kuszą! Relację z meczami w tle natomiast przeczytałam jakieś pięć razy, bo poprawia mi nastrój :D Nawiasem mówiąc, czyzbyś pisała o moim ulubionym red. Zimochu?? :D
    Dziękuję za te posty i pozdrawiam :-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Agnieszko, tak, pisałam o red. Zimochu :) 'Panie Turek, kończ pan ten mecz!' (z meczu Widzew - Broendby). Mistrz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolaz super ...! tutaj w tym roku mamy tak malo slonca i cieplych dni ... Mam nadzieje, ze lato o nas nie zapomnialo ...! M

    OdpowiedzUsuń
  8. ,,Padadeszcz,, rozłożył mnie na łopatki ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...