poniedziałek, 7 maja 2012

Majówka

Słońce, prawie pusta szosa wijąca się pośród pól rzepaku i obsypanych kwiatami drzew, dziewięć wolnych dni. Samochód wypakowany pod sam sufit. Dużo planów i miejsc do odwiedzenia na Kujawach. Majówka zapowiadała się wspaniale.
I nagle sprzęgło zostało w podłodze. Podważone nogą wyszło na chwilę, budząc jeszcze nikłą nadzieję, ale po ponownym wciśnięciu już się wycisnąć nie dało. Zjechałam na pobocze.
Opel babci i pomoc drogowa dotarły niemal równocześnie. Z niemałym trudem przepakowaliśmy bagaże i dumnie zostałam wciągnięta na lawetę (- Tato, a gdyby zepsuł się karawan, to czy trzeba by było przekładać trumny?).
Spędziliśmy dziewięć dni na wsi. Ale za to codziennie kąpaliśmy się w innym jeziorze.
Popołudniami urządzaliśmy zawody w badmintona (- Kto tu postawił tę donicę z bratkami?! Oglądałem finał Wimbledonu i tam takiej nie było!)
Wieczorami siedzieliśmy przy ognisku (- Mamo, to najfajniejszy grill, jakiego w życiu nie widziałem).
Zamiast Grudziądza, był Toruń i to nie starówka, tylko serwis samochodowy. Okazało się, że dobrze jest wozić ze sobą książkę gwarancyjną. I nie tylko wozić, ale także zbierać pieczątki z przeglądów.


















13 komentarzy:

  1. Przepiękne fotografie...Jak dobrze,że mogę odwiedzać blogi i cieszyć oko takimi widokami, z daleka...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za poranny uśmiech wywołany opisami i zdjęciami.
    Kąpaliście się już w jeziorach??? Wow!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozmarzyłam się:-) Fotografie takie bajkowe... A ta haftowana sukienka cudna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezwykłe są Twoje fotografie. Trochę retro i trochę jak marzenie. Idealne na poprawę humoru z samego rana.

    OdpowiedzUsuń
  5. I jak nic "chcesz rozśmieszyć Pana Boga, opowiedz mu o swoich planach", ale mimo małej zmiany programu, musiało być wyśmienicie, zdjęcia jak kadry z filmu, po prostu bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jednym zdaniem - z przygodami :-).
    Piękne kadry, bardzo podoba mi się sposób obróbki wszystkich Twoich zdjęć.

    A tak na marginesie: chętnie porwałabym tę białą sukienkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu, jakie wspaniałe fotografie!!
    Stasznie mi się podobają.
    Te kolory, te z książką. I z Michałkiem...
    A co do Twojego gustu zawsze chciałam napisać. Bo zawsze mi się podobało, jak ubierasz swoich chłopców.
    A ta sukienka podoba mi się. Pachnie latem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się też ta sukienka podobała. W sklepie. Ale jakoś nie mogę się przełamać i ją założyć, jest kompletnie nie w moim stylu. Wolę spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W jeziorze w tym roku kąpaliśmy się już w kwietniu. 30 kwietnia :)
    Wystarczyły dwie ciepłe noce i woda była całkiem znośna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem całkowicie zauroczona tymi zdjęciami. Prze, przepiękne. Dziękuję za dobry początek dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zdjęcia są wręcz magiczne!
    te nóżki !!!!!!!!!!!!
    Iwona K.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale kwiaty.... nie mogę się napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny blog i Twoje zdjęcia. Zostałam oczarowana. Wrócę na pewno :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...