czwartek, 1 marca 2012

Od Babci

Dziękuję Babci Heni za udzierganie tych pięknych rękawiczek. 
I to w jeden wieczór zaledwie, bez gotowego wzoru, tylko na podstawie mojego opisu. 
Z bólem rozstałam się z nimi na czas snu. A i rano wstałam jakoś wcześniej.
U Babci Jadzi zamówiłam podobne w kolorze miętowym.
Ach, co ja bym zrobiła bez tych moich utalentowanych Babć!
Dzisiejszy deszczowy dzień wcale nie jest szary, tylko kolorowy.
Trochę turkusowy, dzięki rękawiczkom.
A trochę czerwony, bo wieczorem wino z Dziewczynami.

19 komentarzy:

  1. Też chcę mieć Babcię, taką utalentowaną! :)
    Piękne!
    Agn

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są! A wino z dziewczynami marzy mi się od dawna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. moja babcia tez dzierga-musze do niej zadzwonic i poprosic o takie czaderskie rekawiczki na urodziny:)
    czerwony tez od koloru pazurkow:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne rękawiczki, ale dłonie, dłonie i lakier to dopiero coś! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wieczór z dziewczynami :-)
    u mnie taki jutro (z jedną)
    i pojutrze (z dwiema)

    mitenki obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Agnieszko, komplementy przekażę Babci :)

    Anonimowy, mogę pożyczyć Ci swoją :) Namawiam Babcię na produkcję w większej skali i sprzedaż w internecie :)

    Ewo, dziękuję, a na wino wpadaj do Warszawy :)

    Schokolade, mi niestety nie wystarczyło cierpliwości, żeby czekać do urodzin :)

    Zielone-buty, dziękuję x 3 :) Trochę szkoda, że czerwony lakier jest taki nieskazitelny tylko pierwszego dnia.

    Maggie, w takim razie spotykacie się w podobnym składzie, tylko inaczej rozłożonym w czasie :)
    U mnie jutro impreza koedukacyjna. Wciąż liczę na to, że jednak taneczna, niestety takie zdarzają się już coraz rzadziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram pomysł na produkcję rękawiczek :) Jestem pierwszą klientką! :)
      Bardzo mi miło, nie wiem, czy podzieliłabym się TAKĄ Babcią! :)
      Agnieszka

      Usuń
  7. Fantastyczne! Wyglądają na takie ...milutkie;) piękne! Taka Babcia to skarb:)

    OdpowiedzUsuń
  8. BABcie RULES! Moja tez na zamowienie mi robi sweterki dla synka... Moze babcia powinna sprzedawac?! A "rekawiczki" podobne do dezajnu Sandry Juto, szwedzkiej artystki... tylko u niej cena o wiele wyzsza... Znasz ja? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cóż za energetyczne kolory :-))) Udanego wieczoru z winem i dziewczynami :-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Małgosiu, mam identycznie ;)
    Ja mam malinowe i beżowe - wydziergane przez babcię całkiem niedawno, też bez palców ;))
    Dzisiaj pomalowałam paznokcie na czerwono. Piękny jest ten Twój lakier! Ten czerwony...
    I dłonie! Tak, to jest coś. ;)
    Wspaniałego wieczoru zatem!

    OdpowiedzUsuń
  11. ale piękne, zwłaszcza w zestawie z dłońmi i lakierem.

    kupiłam sobie podobne niedawno, następnego dnia już zdążyłam jedną zgubić.

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę sobie takie zrobić. Muszę! Może do następnej zimy zdążę.
    Piękne dłonie i w komplecie wszystko cudnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne wszystko: dłonie, kolor na paznokciach, praca Babci.
    Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne i zdjecie i rekawiczki ...! i jak dobrze miec takie babcie ... :-) Pozdrawiam. M

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...