niedziela, 29 stycznia 2012

Sanki i zagadki filmowe

Z górki na Polu Mokotowskim zjeżdżaliśmy w różnych konfiguracjach.
Tata z Jasiem.
Ja z Michasiem.
Michaś sam.
Michaś z Jasiem (!).
Czasem zygzakiem, żeby nie przejechać hasających bez skrępowania po szlaku zjazdowym psów w kolorowych ubrankach.
Za to konfiguracja przy wciąganiu sanek na górę była tylko jedna. Ja.


Ja: - Jakie auto z filmu Auta 2 potrafi latać? Podpowiedź - jest fioletowe.
Michaś: - Lila Lifting.
Ja: - Brawo, Michaś!

Michaś: - Jakie auto z filmu z filmu Auta 2 potrafi jeździć po ziemi? (Hmm. Wszystkie?)
Podpowiedź - Sean McMission.
Ja: - Sean McMission.
Michaś: - Brawo, mama!
Najwyraźniej poziom trudności zagadki musi być dostosowany do możliwości zgadującego.

6 komentarzy:

  1. ale bym sobie tak poszalala na sankach z dziecmi...poki co mamy mroz i Duzy katar...
    zagadki dzieci to duze wyzwanie dla rodzicow :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, Mama pod górkę z sankami, bo nikt nie ma siły. Rozumiem:-)
    PS Cars & Cars2 rules!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytając, przypomniała mi się pewna historia ;)

    Ola-Mamo chciałabyś dostać prezent?
    Ja-Każdy lubi dostawać prezenty.
    Ola-A lubisz jak są zapakowane w żółty papier?
    Ja- ;)
    Ola-Tylko pamiętaj nie zaglądaj na na górną półkę, w szafie taty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Schokolade, zagadki rodziców są nieznośnie logiczne, a te dziecięce to niekiedy czysta abstrakcja :)

    Ajka, :)

    Heidi, Cars znamy na pamięć :) Teraz czekamy na kolejną część, o samolotach :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...