środa, 2 listopada 2011

Wizyta

Ostatnio dużo spacerujemy, najchętniej po okolicznych parkach i lasach. Jakbyśmy przed zimą chcieli wyspacerować się na zapas.
W miniony weekend z drzew spadł na nas rzęsisty deszcz złotych liści, a te które już opadły szeleściły przyjemnie pod butami. W lesie pachniało dymem, chociaż nie paliło się żadne ognisko.
Zapaliliśmy lampki na grobach dziadka i pradziadka.
Michaś był bardzo rozczarowany, że na cmentarzu nie było dachu, ani telewizora (sic!).
Jaś ma ostatnio zwyczaj upierać się, że będzie prowadził wózek z Michałkiem, ale ponieważ jakkolwiek by się nie starał, ściskając rączki wózka nie sięga stopami do ziemi, trzeba go trzymać na odpowiedniej wysokości. Ręce drętwieją momentalnie, a wózek jedzie zygzakiem, ale czego się nie robi, żeby uniknąć potwornej awantury!

- Babciu, co Ty robisz w moim domu?
- Przyszłam do Ciebie z wizytą.
- A gdzie jest ta wizyta? Nie widzę jej...





11 komentarzy:

  1. muszę się wybrać na spacer jakiś, bo mi już weny brakuje ..

    OdpowiedzUsuń
  2. :))) wizyta:)))
    Saski dziś rano wyglądał jak z bajki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie byłam w Saskim, a to przecież jeden z moich ulubionych parków. Na te nowoczesne rzeźby przy Polu Mokotowskim już nie mogę patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja chcę takie rękawiczki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny dialog! I telewizor na cmentarzu ;) W dziecięcym swiecie wszystko jest możliwe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aga, na rękawiczki wylał mi się długopis w torebce :(

    Ewa, na cmentarzu stały słupki z cegieł z pustym miejscem na urny, chłopiec chyba pomyślał, że to na telewizory?!

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje dzieci potrafią mnie zawsze rozbawić;) a my spacerujemy, ale jakoś ociężale już... tchu mi brak;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie jesienne zdjęcia. pierwsze i ostatnie lubię bardzo. +cudne rękawiczki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wizyta super:-)) I rację ma, jak tu przyjść do Michałka, z czymś, czego nie widać...??

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale sie usmialam " Wizyta " super i rekawiczki tez a tak w ogole to wszystko mi sie w tym wpisie tutaj podoba... :-) M

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...