środa, 9 listopada 2011

O tym, jak zostałam wysłana do kąta

Wiadomo, że życie trzylatka nie jest lekkie i w pewnych sytuacjach pomoc mamy staje się absolutnie niezbędna.
- Mamo, pomóż mi! - słyszę wołanie Michasia z drugiego pokoju.
Pędzę natychmiast. - W czym ci pomóc?
- Pomóż mi oglądać bajkę w telewizji!

Innym razem trzylatek postanawia wprowadzić trochę porządku do naszego wieczornego domowego chaosu.
Tata podgrzewa kolację. Jaś stoi na środku kuchni i lamentuje, a ja usiłuję go pocieszyć. Wpada Michaś:
- Co się dzieje tu?! Dlaczego Jaś płacze?!
- Mama nie pozwoliła Jasiowi bawić się otwartym kartonem mleka - wyjaśnia tata.
Michaś podchodzi do mnie, przykłada rączki do moich policzków i dopytuje się: - Jak to nie pozwoliłaś?!  Jesteś niegrzeczna, pójdziesz do kąta!
A po chwili dodaje:
- Pożycz mu na chwilkę. Jaś się trochę pobawi i ci odda!
Już nie pamiętam, kiedy ostatnio zostałam wysłana do kąta, ale chyba w podstawówce. 





10 komentarzy:

  1. Niesamowite jest gdy bracia okazują sobie tyle troski :-) Serce rośnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwieczniłaś chwilę doskonałą na drugim zdjęciu!

    OdpowiedzUsuń
  3. do kąta? serio? nieźle nabroiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjecie z chlopcami urocze a w kacie tez dawno nie bylam i mam nadzieje, ze wiecej nie bede... :-) M

    OdpowiedzUsuń
  5. haha:D przecudny dialog:D a druga fotografia..:)) prawdziwa miłość braterska!
    uściski!
    J

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku ale cudne zdjęcie - aż miałoby się ochotę zrobić sobie drugą sztukę;)
    Dialog? Nie do podrobienia - fajowe masz chłopaki.
    Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za Wasze komentarze!
    My walczymy z katarem, ma się rozumieć, że w ramach braterskiej solidarności rozchorowali się obaj :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale sie uśmiałam:)) Zazdroszczę Wam tego Chaosu codziennego i tych wszystkich dialogów...
    Piekne zdjęcia! jak zwykle !
    To drugie mówi wszystko...cudo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcie chłopców - przebezcenne!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...