poniedziałek, 17 października 2011

Jesień na greckich wyspach

Próżno doszukiwać się na greckich wyspach jakichkolwiek oznak jesieni. Rośliny nareszcie otrzymują potrzebną porcję wody, więc zieleń jest nawet bardziej soczysta niż w lecie. Hibiskusy kwitną w najlepsze, a liczne pąki na krzewach świadczą o tym, że za miesiąc będą kwitły równie obficie. Drzewa na miejskich skwerach uginają się pod ciężarem granatów, cytryn i oliwek. Jest gorąco, chociaż mieszkanki Heraklionu wyciągnęły już z szafy buty z wysokimi cholewkami. 
Nie przypuszczałam, że z trójką dzieci - pojechała z nami jeszcze starsza siostra chłopców - będziemy aż tak mobilni. Zobaczyliśmy znacznie więcej niż planowaliśmy, a to w dużej mierze za sprawą trzech pochmurnych dni, kiedy zrobiło się chłodniej, a deszcz spadał znienacka i tak samo znienacka się kończył. Takie dni nadawały się tylko na wycieczki. 
Wieczorami siadaliśmy wszyscy na naszym podwójnym łóżku i studiowaliśmy mapę. W przerzucaniu się pomysłami na kolejną wyprawę uczestniczył nawet Michaś - pokazując na mapie odpowiednie miejsce, zaproponował zwiedzenie lokalnego posterunku policji. Wskazał nam także położenie wszystkich kreteńskich stadionów, informując przy tym, że są to miejsca w których mieszkają piłkarze. 
Byłam przekonana, że zabrana przeze mnie ilość kart pamięci do aparatu wystarczyłaby mi na co najmniej półroczne wakacje. Nic bardziej mylnego - już po tygodniu musiałam dokupić kolejną kartę. Cóż, pliki raw swoje zajmują.


Widzicie na zdjęciu trzy koty?

5 komentarzy:

  1. Czekam na resztę relacji! bo pierwsze zdjęcie bardzo zachęca!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwa widzę. Chyba że przed roślinkami głowa trzeciemu wystaje.
    Czekam na więcej zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chłopaki mają siostrę?????????!!!!!!!!!! Cudne zdjęcie!!! Gdyby nie margaretka3 to pewnie nie znalazłabym 3 kotka. No i czekam na więcej!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też widzę dwa... i podpisuję się pod stanowczym apelem o więcej zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  5. Delie, więcej zdjęć niebawem, chociaż mam ich tyle, że nie wiem od czego zacząć :)

    Margaretko, mi się wydaje, że to ogon mu wystaje :)

    Beata, chłopcy mają siostrę! No, nie rodzoną :)

    Gosiu, trzeci chowa się za oliwką :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...