środa, 25 maja 2011

Koparkę mam w szafie

Dzisiejszy wpis jest odpowiedzią na pewną blogową akcję, która stawia pytanie - co masz w szafie?
Moja szafa prezentuje się mało odważnie - połowę zajmują rzeczy w kolorze białym, głównie bluzki i koszule, ale są też sukienki i nawet kapelusz z szerokim rondem, w którym nie chodzę, bo nie lubię kapeluszy.
Poza tym beż, blady róż, trochę szarości i błękitów. Sporo kwiatowych wzorów, głównie na bluzkach i apaszkach. Prawie nie ma czarnego, chociaż w liceum był to mój ulubiony kolor. 
Przy tej okazji zauważyłam, że mam dużo za dużo sportowych bluzek w paski, które kupuję mechanicznie, chociaż nie są mi potrzebne. Za to ciągle brakuje mi skarpetek!
Drugie spostrzeżenie to fakt, że największym nieporządkiem dotknięte są obszary szafy, w których jeden na drugim leżą T-shirty. Przypuszczalnie dlatego, że przy wyciąganiu potrzebnego T-shirta spod spodu, cała reszta się kotłuje.
W mojej szafie znalazła się też duża żółta koparka i niewielki czerwony wóz strażacki, chociaż żółty i czerwony to zdecydowanie nie moje kolory. Jest też zakamuflowanych kilka klaserów ze znaczkami odziedziczonymi po dziadku i czekającymi aż chłopcy podrosną, ale czy dziś jeszcze ktokolwiek interesuje się takimi rzeczami?




5 komentarzy:

  1. Pewnie, że interesują. Moje dziewczyny oglądają klasery ze znaczkami, klasery z historyjkami z gum do żucia. Pytają, oglądają, wybierają najładniejsze.
    Z racji kłębiących się t-shirtów zażądałam na tentychmiast zamiany półki na rurkę. Wszystko wisi i się nie kłębi :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobieco szalenie, mimo tej koparki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polala, to ja też żądam rurki! :) Ale w mojej szafie już się druga nie zmieści, więc żądam też drugiej szafy :)

    Delie, te sukienki to jedne z tych zachcianek, których pewnie w życiu nie założę. Jak dla mnie ZBYT kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, ale to bardzo podoba mi się wnętrze Twojej szafy! Mogłabym je zaadoptować ;) Nawet koparka i wóz strażacki by się nam przydały!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam to samo, duzo bluzeczek w paski bo lubie i ciagly brak skarpetek... :-) a wnetrze Twojej szafy tez mi sie bardzo podoba... M

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...