czwartek, 26 maja 2011

Baleriny na Powiślu

Wczoraj trzy znajome dziewczyny z hukiem otworzyły sklep z butami. Już teraz uważam, że jest to jeden z fajniejszych sklepów na mapie Warszawy. Obłędne baleriny. I dla fanów obcasów (których nie brak wśród obu płci) też coś się znajdzie. Buty wykonane są z naturalnych materiałów i pochodzą z pewnej niewielkiej, włoskiej, rodzinnej manufaktury. Wczoraj chyba nikt nie wyszedł z pustymi rękami, a największe fashion victim taszczyły po kilka toreb w każdej ręce. 
W domu Michaś uznał, że baleriny to ewidentnie prezent dla niego. Ogromnie się ucieszył, chodził w nich przez cały wczorajszy wieczór i dzisiejszy poranek oraz porozwiązywał kokardki tak, że teraz nie potrafię ich z powrotem zawiązać.






18 komentarzy:

  1. To jest wpis dla mnie:) Buty cudne! Zajrzę na pewno jeśli podasz adres:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma to jak wloskie buty, piekne baleriny i na pewno fajny sklep...! M

    OdpowiedzUsuń
  3. urocze balerinki. a te z kokardką i kropeczkami to już sama słodycz! bardzo dziewczęce i idealne na lato (:

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja wybieram te szare w kropeczki. Dla mnie i dla dziecka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty faktycznie są urocze, aż szkoda je zdzierać na placu zabaw :)

    Delie, adres masz w mailu.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też chcę takie! Pewnie cena obłędna, jak na mój portfel, ale bardzo mi się podobają i bardzo, ale to bardzo, bardzo chciałabym mieć jedne w swojej szafie. Tfu, nie w szafie, ale na moich syrkach ... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poproszę adres. 11-stego jestem w W-wie. wyciągnę przyjaciółkę.
    Uwielbiam baleriny :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny, sklep nazywa się "follow me" i mieści się przy ul. Okrąg 1. Wczoraj było wieczorne oficjalne otwarcie, ale "dzienna" sprzedaż rusza dopiero za kilka dni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, cudne! Te w grochy zwłaszcza :-) Takie bardzo BCBG... Ach!
    Zajrzę tam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku jakie piękne, szkoda, że nie mam w planie odwiedzin w stolicy..eh

    OdpowiedzUsuń
  11. czy można tak niedyskretnie zapytać o cenę? ja będę w wawie 17 i może też bym odwiedziła sklep ale musiałabym wiedzieć czy mam wystarczające środki by "przebijać" się przez pół miasta;)

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja mam tak daleko do tego sklepu :( buuuuuu .... zazdroszczę tym, co do niego trafią ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Maggie, bardzo szykowne są :)

    Paula, wcale mnie nie dziwi, że nie masz w planach odwiedzin stolicy, z powodu wizyty Obamy straszne tu teraz korki i połowa ulic zamknięta :)

    Mimi, baleriny są po 259 zł, szpilki trochę droższe.

    Magdalena, ja też mam kilka sklepów, które chciałabym odwiedzić, ale są za daleko od Warszawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. czyli na razie, niestety, pozostaną w sferze marzeń;)

    pozdrawiam i dziękuję za inf.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chcę!! Chcę takie!!! Przepiękne te baleriny!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Owszem, podzielał wyrażany zachwyt :)
    Ja w swoim mieście mam problem ze znalezieniem ciekawych butów - albo są sieciówki, albo coś bardziej tandetnego, więc pozostaje mi Internet. Balerinki, moje ulubione <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...