wtorek, 22 marca 2011

O pewnym wieczorze w Szpilce i wystawie tulipanów

Pewnym mankamentem posiadania dwójki dzieci jest to, że wychodząc wieczorem z przyjaciółmi z reguły musimy się zwijać, kiedy zabawa trwa w najlepsze. Nawet jeśli dziadkowie, którzy  zostali w naszym domu z dziećmi jeszcze nie dzwonią z pogróżkami, to przyzwoitość zabrania nam wystawiać ich cierpliwość na zbyt ciężką próbę i nakazuje wrócić przed świtem. Również czas jakiś temu w Szpilce zaczęliśmy się zbierać do wyjścia, kiedy ostatni goście dopiero się schodzili.
Jednak nawet troska o zdrowie psychiczne dziadków i nadmierny pośpiech nie usprawiedliwiają Huberta, który zamiast we własnej marynarce, opuścił lokal w płaszczu mojej przyjaciółki. Nie zraziły go ani duże okrągłe guziki, ani odcięcie pod biustem, ani falbaniaste rozszerzanie się ku dołowi, które sugerować by mogły, że płaszcz został uszyty z przeznaczeniem do noszenia przez damy.
Ciekawa rzecz, jak niewiele uwagi poświęca się wyglądowi własnego męża po kilku latach małżeństwa. Mimo, że nie uciekałam wzrokiem w drodze do taksówki, podczas rozmowy w drodze powrotnej domu, ani na progu mieszkania, przeciwnie - przez cały czas na Huberta patrzyłam, jego niecodziennego okrycia nie zauważyłam.


W niedzielę oglądaliśmy tulipany w oranżerii w Wilanowie, a potem spacerowaliśmy wzdłuż jeziora i, mimo że to pierwszy wiosenny weekend, wcale nie było ciepło.





3 komentarze:

  1. prześliczne zdjęcia:)
    dobrze,że mąż wyszedł w płaszczu koleżanki a nie jakiejś nieznajomej;)
    uściski!
    J

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna historia z płaszczem! Uśmiałam się.
    Mój mąż pobił w tym temacie rekord, gdy dał do ubrania sześciolatkowi spodnie dwulatka. W rozróżnianiu ubrań dzieci mąż się gubi całkowicie. A dzięki temu komizm sytuacyjny kwitnie.
    Dużo słońca!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dotblogg, dziękuję :) Fakt, w płaszczu nieznajomej byłoby gorzej, bo mogłaby nie uwierzyć, że to niechcący :)

    Margaretko, sześciolatkowi spodnie dwulatka :) :) :) teraz to ja się uśmiałam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...