poniedziałek, 7 lutego 2011

Trochę turkusu i mnóstwo rdzy

W dalszym ciągu największą pasją Michasia są auta. Modele jeżdżą po stole przez cały dzień z przerwą na posiłki i po parapecie w sypialni, bez żadnych przerw, a ostatnim hitem są albumy z samochodowymi naklejkami. Z reguły nie dajemy za wygraną, dopóki nie przykleimy wszystkich i jestem pod wrażeniem, z jaką precyzją Michaś je wkleja, z dokładnością co do milimetra. Jeśli jest chociaż trochę krzywo, każe mi odklejać. 
Wcale się nie dziwię temu zamiłowaniu, też uwielbiałam naklejki. Album Panda ze zwierzętami zajmował na mojej półce poczesne miejsce i byłam skłonna przejść wiele podwórek, żeby się powymieniać.
W weekend, żeby zrobić przyjemność Michasiowi i dziadkowi Michałowi, wybraliśmy się do Muzeum Motoryzacji. Jak widać na zdjęciach, większości eksponowanych tam aut przydałaby się odrobina Zadoluksu w sztyfcie z kulką i dużo dużo szczęścia, bo rdza zżerała nawet ściany i okoliczne drzewa.
Podczas powrotu z wycieczki Michaś zapytany, czy lubi auta odparł kategorycznie, że nie, a dziadek - drugi główny zainteresowany - oświadczył, że nic nie widział. 
Ja tam nie zgłaszałam zastrzeżeń, lubię taki malowniczy rozpad.



Jak widać nawet armaty mogą być w ludzkim kolorze. Ciekawa jestem tylko, w jakich okolicznościach ten turkus mógł być uznany za barwę maskującą. Chyba podczas desantu na Zakynthos, kiedy w tle miał migoczącą wodę Morza Jońskiego. Delie, nie widziałaś go?







10 komentarzy:

  1. Cudne kolory! Świetnie wydobyłaś z rdzy to co najlepsze:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. czołg! a ja myślałam że to jakaś kosiarka do trawy;))) piękne fotografie:)
    pozdrowienia!
    J.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dotblogg, to jest armata, już się poprawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mała słabość do turkusowego?
    ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. :D o jeju..nie wiedziałam, że tak źle ze mną:D
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kolory i zdjecia, ja tez lubie takie rozpady i Warszawa mi sie tutaj podoba, wyglada pieknie. :-) M

    OdpowiedzUsuń
  7. Turkus to mój ulubiony kolor-a na tych zdjeciach prezentuje sie jeszcze piękniej.Piękne!

    P.s Pośle zaproszenie na naszego bloga,jesli masz ochote to zapraszam do Nas.

    OdpowiedzUsuń
  8. Turkus się z rdzą lubi :-) Bardzo.
    Piękne te zdjęcia, przepiękne...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...