sobota, 29 stycznia 2011

Bańkomat

Dziś w naszym domu robił furorę bańkomat na baterie. Urządzenie jest bardzo proste w użyciu, Michaś w mig nauczył się je obsługiwać, prawdę mówiąc mrówkojad błyskawicznie by się nauczył - wystarczy przycisnąć guzik i bańki same lecą, co tam lecą, one lecą w zastraszającym tempie i w ogromnej ilości. Wreszcie skończy się molestowanie rodziców o niekończące się dmuchanie baniek i dziecko zacznie być, przynajmniej w tej kwestii, samowystarczalne. Zresztą od kiedy przeczytałam w podobno poważnej gazecie historię o imprezowiczu, który dmuchając w gwizdek na dyskotece nabawił się obustronnej odmy i rozedmy, przy każdym dmuchaniu czy to balona, czy bańki, towarzyszy mi ta mroczna wizja. Więc może lepiej, że teraz bańki dmuchają się same.




Kolor oczu Jasia jeszcze się kształtuje, ale jakiekolwiek finalnie by nie były, widać, że ten kolor to nie po mnie.

12 komentarzy:

  1. Kurcze tez mam ten bańkomat,a nie leci z Niego tyle baniek,z tych malutkich otworków wcale nie lecą,raczej te duze sie pojawiają,a szkoda bo widze ze efekt cudowny jak i same zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  2. a oczy przepiękne ma chłopiec :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale spojrzenie ma magnetyzujące i mądre; a bańkomat to super sprawa, juz sie nie moge doczekac wiosny zeby na zewnatrz wyprobowac takie mega wieeelkie banki:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nam bańki wychodzą dopóki nie skończy się oryginalny płyn. Może ktoś wie, jak można samemu zrobić dobry płyn do baniek?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zrobić samemu nie mam pojęcia - kiedyś wyczytałam w necie, że należy dodać gliceryny - dodałam wg instrukcji i nic :-( Ale wiem gdzie można kupić zapas świetnego płynu - w dużej, litrowej butli - nam starcza na baaardzo długo i jeszcze podzieliłam się z dwiema mamami ;-)
    Przesłać Ci namiary by @? Sklep jest na Ursynowie!

    OdpowiedzUsuń
  6. mam wrażenie, że niezależnie od tego jakie dzieci mają zabawki, zawsze zachwycają się bańkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bańki to świetna sprawa! :)) jaki On jest piękny! kurcze znów to powtarzam;)
    pozdrowienia!
    J.

    OdpowiedzUsuń
  8. Maggie, to poproszę namiary na @. Zaraz napiszę do Ciebie w tej sprawie :)

    Zielone-buty, właśnie to najbardziej lubię w bańkach, że nigdy się nie nudzą i są na każdą kieszeń.

    Dotblogg, dziękuję :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bańki świetne, ale te oczy!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, tak, bańki są super zabawą, jak widać wyżej, nie tylko dla dzieci.
    Nad tymi oczętami się już zachwycałam. I kiedyś niejedna dziewczyna się w nie wpatrzy...

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie banki to chyba marzenie wszystkich dzieci...!!! a oczy chlopca, cudne...

    Pozdrawiam serdecznie. M

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...