poniedziałek, 6 grudnia 2010

Mandarynkowe lampiony

Kiedy rok temu po raz pierwszy zobaczyłam mandarynkowe lampiony, natychmiast się zachwyciłam. Zrobienie ich sprawiło mi trochę problemów - po pierwsze, wiem że to absolutna żenada w blogosferze, ale nie posiadam ani jednej foremki do wycinania pierniczków, a ta, którą pożyczyłam okazała się za duża, więc wycinałam wzorki zwykłym nożem. Kiedy po wielu męczarniach, bo wciąż wychodziło krzywo, udało mi się wyciąć coś w miarę równego, zapaliłam świeczkę i zanim zdążyłam zrobić zdjęcie, skórka mandarynki już się przypaliła. Ale to i tak lepiej niż w zeszłym roku, kiedy na chwilę spuściłam lampiony z oczu. Gdy wróciłam z aparatem, miały powygryzane dziury, a obok siedział Michaś z niewinną miną. Dobrze, że przynajmniej wycinanie dyni na Halloween sobie odpuściłam.








12 komentarzy:

  1. Czytałam gdzieś o jakichś krzywo wyciętych gwiazdkach i przepalonych skórkach, ale to chyba nie tyutaj? Bo te są piękne i zdjęcia także cudowne.Może te przepiękne lampiony świety Mikołaj zrobił?!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ te lampiony są fantastyczne! Jeśli wycinałaś je nożem, to jesteś mistrzynią ;) I piękne zdjęcia. Te nocne. I te w śniegu. Zima, święta, mandarynki ;) Cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne te mandarynki, tez bede musiala pokazac... robilam razem z chlopcami, podobaly sie bardzo...

    Dobrej nocy zycze. M

    OdpowiedzUsuń
  4. WOw! Bardzo fajne zdjęcia! Mandarynki wydają mi się za małe, dynie za duże. Może spróbuję z pomarańczą? Tylko że miąższ ze środka trzeba najpierw wydrążyć, tak? Tak to logicznie rozumuję :)
    Z foremką do pierników wcale nie obciach - ja też nie mam :) Jakby co, to jesteśmy dwie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe i lampiony i zdjęcia!:) Te z małymi łapkami szczególnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia:)
    nie martw się, mój lampionik też się trochę przypalił;)
    i też wycinałam ręcznie gwiazdkę:)ale wszystko było warte tego zapachu i wyglądu..:)
    udanego dnia!
    Just

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł z pomarańczą wydaje mi się ciekawy, jest większa, więc może się nie przypali? Ale ma grubszą skórkę więc nie wiem, czy światło się przebije. Może w przyszłym roku cytryna? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gdzie można kupić takie łódki ceramiczne udające papierowe?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kupiłam przez internet w Seletti
    http://www.sklepseletti.com/p/pl/250/porcelanowe+lodki.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Świątecznie. Mocno świątecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...