wtorek, 21 września 2010

Szczyt uwielbienia

Jaki jest szczyt uwielbienia dla filmu Auta? Oglądać Auta i jednocześnie domagać się włączenia filmu Auta, który  j u ż   l e c i.
Oglądamy go codziennie. Staramy się nie oglądać go więcej niż raz dziennie, ale czasem się nie da. Mnie się ten film nie podobał, szczególnie że muzyka zagłusza w nim dubbing i rozumiałam mniej więcej co trzecie słowo. Aż wreszcie za setnym razem obejrzałam go uważnie. Z napisami. I kompletnie się rozkleiłam! Pociągałam nosem i miałam wilgotne oczy.
Ciekawe, czy przy setnym oglądaniu Wiedźmina też bym płakała ze wzruszenia. Ale - przynajmniej na razie - nie będę eksperymentować.





7 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia. Jesień w pełnej krasie:) Kolor śliwek obłędny. Zwłaszcza w duecie z małą łapką:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A u nas rządzi Świnka Peppa! ;)
    Pozdrawiam, aga

    OdpowiedzUsuń
  3. oj usmialam sie... po czesci dlatego ze az za dobrze wiem o czym piszesz :) to bylo jakis czas temu, obecnie syn fisiuje na punkie Adibu i Stacyjkowa a w okresie switecznym kroluje zawsze "Expres polarny". zdjecia jak zawsze super! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Delie, chwilę później mała łapka zrzuciła wszystkie śliwki na podłogę.

    Aga, w naszym domu fanem świnki Peppy jest wyłącznie mój mąż.

    m.a.m.a., mam nadzieję, że u nas też niedługo zmieni się repertuar, bo chociaż Auta polubiłam, to w końcu ile można? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne owocowe zdjęcia. nie wiem jak to jest oglądać jakiś film sto razy ale pewnie kiedyśkiedyś się dowiem hihi (;

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia! To pierwsze połączenie kolorów - piękne. I rączka na drugim. I głębia na trzecim ;) A filmu jeszcze nie widziałam. Na domową premierę przygotuję sobie paczkę chusteczek ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Mruczanki, ja też do tej pory nie wiedziałam jak to jest. na szczęście 22 września jest dzień bez samochodu, więc nie będziemy oglądać :)

    Ewa, dziękuję. Nie wiem czy jedna paczka wystarczy, ja się spłakałam jak bóbr.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...