wtorek, 7 września 2010

Kulki

Kulki jeżdżą samochodami. Albo są rozrzucane po całym mieszkaniu, im bardziej pod łóżko czy niską szafkę, tym lepiej.
Wszystko w nich jest fajne. Kulistość. Szklistość. Przenikanie światła. Kolory. Michał lubi wszystkie kulki jednakowo, moja ulubiona to ta herbaciana. 
Takie kulki to trochę dziecięca wersja chińskich kul z Baoding i faktycznie zabawa nimi niesamowicie relaksuje. A po zabawie kulkami śpi się najlepiej. Jak zwykle na plecach z rękami w górze. Mnie po kilku minutach w takiej pozycji bolałyby wszystkie stawy, podejrzewam że z kolanowymi włącznie.



6 komentarzy:

  1. Okryłam to miejsce wczoraj w nocy. Śladami Delie. Zostanę na dłużej ;) Piękne zdjęcia, momenty i chwile zatrzymane w obiektywie. I fantastyczni Chłopcy. A co do koralików, szklanych kulek i innych małych krągłości, to niestety niegdy nie wystarczyło mi odwagi, żeby pozwolić dzieciom na taką zabawę. Bałam się, że połkną, włożą do ucha, do nosa... Dzisiaj nadrabiamy te zaległości. Z Dziewczynami :)
    Pogodnego wtorku!
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.

    Co do kulek, to ja niestety nie mam wyjścia, bo Michał stoi pod regałem, na którym na najwyższej półce są kulki i krzyczy wniebogłosy dopóki mu ich nie zdejmę. Mało kto wytrzyma dłużej niż kilka minut takiej presji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba pościel .. ach .. takie spokojne kolory :)

    u mnie piłki, wszędzie piłki! małe, duże, do nogi, tenisowe, kauczukowe ... normalnie czasami mam wrażenie, że mam syna, a nie córkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I jak widać kulki straszne wykańczają. Uśmiałam się z pozycji do spania Michasia bo ja.... śpię identycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te kulki-są szklane?
    Zdjęcie śpiącego chłopca z kulkami - przeurocze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja najbardziej lubię śnieżnobiałą pościel, ale musiałam z takiej zrezygnować, bo przy dzieciach nie sposób utrzymać w czystości, a boję się żrących wybielaczy.

    Tak, Delie, kulki są szklane.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...