środa, 7 kwietnia 2010

Urządzenie peryferyjne



Jakiś czas temu robiłam coś przy komputerze, a Michaś bawił się na podłodze obok mnie zabawkami. Myślałam, że komputer szwankuje, gdyż co jakiś czas na dole ekranu monitora pojawiał się komunikat "podłączono niezidentyfikowane urządzenie", mimo iż żadnego urządzenia, zidentyfikowanego czy nie, nie podłączałam.
W końcu, po krótkim dochodzeniu okazało się, że Michaś właśnie ssie w najlepsze kabel USB podłączony do komputera.
Ale bym się zdziwiła gdyby komputer jednak zidentyfikował Michasia i na ekranie wyświetliłaby się zawartość "urządzenia", np.

marchewka
serek
pulpet drobiowy

Niedawno Ola powiedziała mi, że jej Mania też się ostatnio podłączyła. Czyżby kabel USB był smoczkiem XXI wieku?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...